Esport Oilers ry:n tukirahaston tavoitteena on turvata seuran pelaajien salibandyharrastuksen aloittaminen tai jatkuminen niissä perheissä, joilla on taloudellisen tilanteen vuoksi vaikeuksia selvitä harrastuksen kustannuksista.

HAKUAIKA

Tukea voi hakea avoimella hakemuksella sähköpostitse osoitteesta henry.arrhenius@esport.fi koko toimintakauden. Mahdollinen tuki myönnetään enintään meneillään olevan toimintakauden päättymiseen saakka.

Avoimessa haussa tulee ilmetä seuraavat tiedot:

• Pelaaja ja joukkue, kenelle tukea haetaan
  • Mihin tukea haetaan
  • Lyhyt kuvaus, miksi tukea haetaan
  • Liitteenä tulorekisteri edelliseltä ja meneillään olevalta vuodelta

AVUSTUKSEN MYÖNTÄMINEN

Tukea myönnetään pääsääntöisesti vain harrastamisen perustoiminnan kustannuksiin, eli kuukausimaksuun. Tukea voidaan myöntää erityisperustein myöskin kilpailu- ja turnaus/leirimatkoihin.

Tukea ei myönnetä erääntyneiden ja perinnässä olevien harrastusmaksujen kattamiseen, jäsenmaksu tai varustemaksuihin. Aikaisemmat maksurästit voivat myöskin vaikuttaa tukipäätökseen.

Tuen myöntämiseen vaadimme hakijan tai hakijan huoltajan tulotason todentavan tulorekisterin edelliseltä ja menossa olevalta kalenterivuodelta.

(Tulorekisteriote on pdf-muotoinen raportti maksetuista tuloista, jotka on ilmoitettu tulorekisteriin. Yksityishenkilönä voit tilata tulorekisteriotteen, joka sisältää tiedot sinulle maksetuista suorituksista vero.fi palvelusta. Tulorekisteriotteessa on sekä palkka- että etuustietoja. Tulorekisteriotteen tilaaminen on maksutonta ja sen lataaminen kestää noin 10 minuuttia).

Tulorekisterin voit hakea TÄSTÄ

HAKEMUKSEN KÄSITTELY

Hakemukset käsitellään luottamuksellisesti seuran tukirahastotyöryhmän (toiminnanjohtaja ja hallintovastaava) toimesta. Päätöksenteossa pyydetään tarvittaessa lisätietoa joukkueenjohtajalta tai viranomaisilta.

Avustuspäätöksestä ilmoitetaan henkilökohtaisesti hakijalla / hakijan huoltajalle. Mahdollinen avustus maksetaan suoraan pelaajan joukkueen kustannuspaikalle.

OLETKO KIINNOSTUNUT TUKEMAAN TUKIRAHASTOA?

Oletko kiinnostunut yksityishenkilönä tai onko yrityksesi kiinnostunut tukemaan yhteiskunnallisesti tärkeää toimintaa? Otamme tukirahastoon vastaan pieniä ja suurempia lahjoituksia, jotka kohdentuvat täysimääräisesti harrastamiseen tukemiseen.

Ole yhteydessä seuran toiminnanjohtaja Henry Arrhenius henry.arrhenius@esport.fi tai 0447703226