Oilers T16 järjestää avoimia harjoituksia toukokuussa - tervetuloa kokeilemaan!
Julkaistu: 29.04.2021 14.47

Oilers T16 järjestää avoimia harjoituksia toukokuussa - tervetuloa kokeilemaan!

Harkitsetko joukkueen vaihtoa tai oletko salibandysta kiinnostunut liikunnallinen 2006-2007 syntynyt tyttö?

Esport Oilersin T16 tyttöjoukkue etsii uusia pelaajia kaudelle 2021-2022 ja järjestää kiinnostuneille avoimet harjoitukset toukokuussa:

• Ke 26.5 klo 16.15-17.45
  • Pe 28.5 klo 16.45-18.15

Harjoituspaikkana on Esport Arena Tapiolan urheilupuistossa. Harjoitukset järjestetään koronaturvallisesti seuran ohjeistuksen mukaisesti. Avoimiin harjoituksiin ovat tervetulleita kokeilemaan kaikki joukkueessa pelaamisesta kiinnostuneet 2006-2007 syntyneet tytöt. Joukkueeseen etsitään sekä kenttäpelaajia, että toista maalivahtia. Kokeilemassa voi käydä vain yksissä avoimista harjoituksista tai halutessaan tulla mukaan molempiin. Avoimiin harjoituksiin osallistuminen on maksutonta eikä sido mihinkään.

Tervetuloa treeneihin! Ilmoittaudu avoimiin harjoituksiin joukkueenjohtaja Kati Virtaselle: kati.virtanen01@gmail.com tai puh.040 556 2675

Tietoa joukkueesta

Oilers T16 lähtee kauteen 2021-2022 rungolla, joka koostuu edellisen kauden D-tyttöjen joukkueesta. Joukkue on pelannut yhdessä noin kaksi vuotta, mutta matkan varrella on tullut mukaan useita uusia pelaajia. Uudet pelaajat otetaan tässä porukassa erittäin hyvin vastaan ja joukkueessa on todella hyvä henki.

Tulevalla kaudella T16 tulee harjoittelemaan kolme kertaa viikossa Tapiolassa ja sen lähialueilla Espoossa. Joukkue osallistuu Salibandyliiton T16 -sarjaan ja pelaa satunnaisia muita turnauksia ja harjoitusotteluita. Yhteistyötä tehdään myös seuran sisäisesti T18 -joukkueiden kanssa.

Valmentajina toimivat Eeva Toivanen ja Patricia "Päge" Opoku, joilla on molemmilla yli 10 vuoden kokemus salibandyn parista:

"Meillä on kasassa motivoitunut joukkue, jonka kanssa on kiva lähteä rakentamaan uutta kautta. Tavoitteenamme on kehittää koko joukkuetta pelillisesti eteenpäin sekä panostaa myös jokaisen pelaajan henkilökohtaiseen kehitykseen. Joukkueen pelinälkä jäi päättyneeltä kaudelta kovaksi, joten voittoja ja kovia matseja lähdetään hakemaan!

Meille on valmentajina urheilullisen puolen ja lajikehityksen lisäksi tärkeää myös se, että tässä joukkueessa on aidosti kiva harjoitella ja pelata, ja että kaikilla on joukkueessa hyvä olla. Huumoria ja hauskanpitoa ei missään nimessä unohdeta!"

Tervetuloa kokeilemaan joukkueen avoimiin harjoituksiin!

Lisätietoja joukkueenjohtaja Kati Virtaselta: kati.virtanen01@gmail.com, puh. 040 556 2675

tai päävalmentaja Eeva Toivaselta eeva.toivanen2013@gmail.com, puh 0400 758 780.