Oilersin tyttöpuolen terveiset!
Esport OilersJulkaistu: 22.02.2024 17.29

Oilersin tyttöpuolen terveiset!

Tervehdys salibandyn tyttöväki!

Seuramme uuden ajan tyttöpuoli on jo neljännellä kaudellaan ja sen aikana olemme kehittäneet toimintaamme hyvälle ja vakaalle pohjalle. Tällä hetkellä seuramme väreissä kirmaa kentällä joukkueita T10/12/14/16/18 - ikäluokissa sekä kolme joukkuetta naisten sarjoissa. Lisäksi tyttöpelureita löytyy seuran kerhoista. Lisää pelaajia haetaan kuitenkin lähes jokaiseen ikäluokkaan eli innokkaat pelaajat vain buumimme aallonharjalle mukaan.

Tällä hetkellä toimintamme on saavuttanut sellaisen tason, että ilmoitamme joukkueita myös salibandyliiton kilpapuolelle. Lisäksi yksittäisiä pelaajia on huomioitu salibandyliiton puolelta kutsumalla heitä maajoukkuetien alkutaipaleille.

Ja tätä en ihmettele lainkaan! Meillä on joukkueiden ympärillä todella osaavia ja innokkaita valmentajia sekä toimihenkilöitä. Tähän lisätään vielä erinomaiset harjoittelumahdollisuudet (lue: sisälämmöt/oheisharjoittelu) ja ison seuran tukiverkosto niin kehitystähän siinä väkisin tulee.

Allekirjoittanut on toiminut lajin parissa yli 35 vuotta eli jotain ymmärrystä toiminnasta löytyy. Tyttöpuolen toimijoina on lisäksi vielä monta hyvin pitkään lajin parissa vaikuttanutta henkilöä, joista esille voisin tuoda vaikka Iikka Kokkosen. Hän valmensi seuran tyttöjä jo melkein 30 vuotta sitten. Iikka palkittiin seuran kunniamaininnalla viime kevään kauden päättäjäissä.

Seuran iskulausetta "Oilers on salibandy" mukaillen "Oilers on nykyään myös tyttösalibandy".

Seuratkaa, kannustakaa ja tukekaa meitä ja mahdollisille uusille innokkaille pelureille viestiä, että tulkaa ihmeessä kokeilemaan maailman kivointa palloilulajia parhaaseen mahdolliseen seuraan!

Oilers on lisenssimäärältään Suomen suurin salibandyseura tyttöpuolella. Seuran tyttöjoukkueet osallistuvat aktiivisesti erilaisiin turnauksiin ja tapahtumiin.

Säbäterveisin:
Lasse Heikura