REKRY: Miesten F-liigajoukkueen fysiikkavalmentaja
Esport OilersJulkaistu: 19.02.2024 11.15

REKRY: Miesten F-liigajoukkueen fysiikkavalmentaja

Esport Oilers on espoolainen salibandyn F-liigan huippujoukkue, joka on sijoittunut kolmena perättäisenä vuotena mitaleille. Joukkue on puoliammattilais- / amatöörijoukkue ja harjoittelee iltapainotteisesti. Harjoituskeskuksena toimii Esport Arena ja käytössä on liikuntakeskuksen monipuoliset huippuolosuhteet.

Joukkueeseen etsimme osa-aikaista fysiikkavalmentajaa, joka toimii tiiviissä yhteistyössä päävalmentajan ja fysioterapeutin kanssa sekä tekee yhteistyötä lääkärikeskuksen kanssa. Työtehtävässä sinun on mahdollisuus päästä työskentelemään huippu-urheilun pariin, erinomaisissa olosuhteissa sekä verkostoitumaan alan työntekijöiden kanssa. Työtehtävä on erinomainen näyttöikkuna tai mahdollisuus työllistyä seurassa tai Esport-konsernissa laajemmin.

Vastuualue
  • Joukkueen suorituskykyharjoittelun kokonaisuudesta vastaaminen
  • Joukkueen suorituskykyharjoittelun toteuttaminen
  • Urheilijoiden henkilökohtaisen harjoittelun ohjelmointi
Työpanos
  • Harjoittelun jaksotus ja ohjelmointi
  • Kuormituksen ja palautumisen seuranta sekä hallinta
  • Harjoittelun toteuttaminen
    • Kilpakauteen valmistavalla jaksolla täysipainoisesti
    • Kilpakaudella erikseen sovittavalla tavalla
  • Joukkueen ulkopuolisen yksilöharjoittelun ohjelmointi
  • Henkilökohtainen vuorovaikutus urheilijoiden kanssa

Vaatimukset
  • Työhön soveltuva koulutus
  • Urheilutausta- tai kokemus toimia urheilijoiden kanssa
  • Sitoutuminen ilta- ja viikonlopputyöhön

Työn alkamisajankohta on toukokuun alkuvaiheessa. Työ on osa-aikainen, painottuen arki-iltoihin sekä viikonloppuihin. Arvioitu työaika on 15 - 25 tuntia viikossa painottuen vahvemmin valmistavaan kauteen (touko-elokuu).

Mikäli kiinnostuit työtehtävästä, jätä vapaamuotoinen työhakemus sekä ansioluettelo viimeistään 8.3.2024 sähköpostitse: henry.arrhenius@esport.fi

Työtehtävä voidaan täyttää ennen hakuajan päättymistä, oikean henkilön löydyttyä.