Julkaistu: 27.07.2022 12.01

Maanantaisin klo. 18.00-19.30 Rastaalan koulu

Lauantaisin klo. 10.30-12.00 Perkkaan koulu

P9 (2015-syntyneet)

• Harjoitukset kaksi kertaa viikossa, kestoltaan 60 - 90min.
  • Pelaajan on mahdollista osallistua ikävaiheen toisen joukkueen harjoituksiin osittain, mikäli oman joukkueen harjoitusaikoja menee päällekkäin toisen harrastuksen kanssa.
  • Joukkueen toimintakausi elo - kesäkuu.
  • Salibandyliiton turnauksia 6-7 kertaa vuoden aikana (loka-huhtikuu välillä) Uudenmaan alueella.
  • Perustoiminnan maksu on 70€ / kuukaudessa, joka laskutetaan kahden kuukauden välein
  • Perustoiminnan maksu sisältää seuran jäsenyyden, harjoittelun, valmennuksen ja salibandyliiton ottelut.
  • Perustoiminnan maksu ei sisällä: lisenssiä, vakuutusta, asusteita, varusteita tai muita turnauksia ja tapahtumia.
  • Harjoituksen suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa ammattivalmentaja

Harjoituksissa kannustetaan rohkeuteen, iloisuuteen ja muiden huomioon ottamista sekä joukkueena toimimista. Unohtamatta sitä että pidetään yhdessä hauskaa ! Lajitaitoja kehitetään monipuolisesti, seuran valmennuslinjan mukaisesti.

Tervetuloa kokeilemaan !

Ystävällisin terveisin,